Kuzeyannesj Merhaba hanımlar 32 haftalık bebek haraket azlığı normalmidir 3 4 gündür böyle ama hareti var az dinlendikce elimi karnıma attıkça seyirme kayma tekme gibi haraketler oluyor onun dışında pek haraketlo deil ayaktayken otururken vs. Sizdede oylemidir
Yasemin301 Kuzeyannesj bazen sirtlarini dönuyorlar ozmaan oyle olabiliyor takip edin yine de baska sebeplerde olabilir cok endiselenirseniz doktorunuza danisin bazen benimde oyle oluyor kontrollerimde bi sknti yok cok sukur
Rojda24 Kuzeyannesj canım bende 32 yim bende senin gibiyim sanırım ya bebek pozisyonu ya da alanları daralıyor
Dorukunannesifatma Gün içinde 10 defa hareket edıursa endıslenmeyın doktorum soylemıstı… biz de 31. Hafta da hareket azdı sonra normale döndü