Ben daha önce sivilce tedavisi görmüştüm, ondan sonra çok nadir sivilcem çıktı zaten hemen söndü. Hamileliğim boyunca da olmadı. 1 haftadır yüzümde ufak ufak sivilceler var ama cidden ufacık, hani iğne ucu kadar olup dokununca da acımayanlardan. Sizce doğum yaklaşırken hormonlar değişti ondan mı oldu yoksa başka bir şey sebep olur mu?
Allahım son günler resmen neremde ne var dikkat etmekten kafayı yicem 🙄