emirasaff34_ Merhaba arkadaşlar karnım çok kötü ağrıyo sanki adet ağrısı gibi adet olacakmışım gibi nedeni ne olabilir sancı olmuyo dimi bu şuan çok kötü ağrım var karnımda ???
Ydgrshn emirasaff34_ ben de 14 haftalik hamilryim dabahtan beri karnim cok agriyor sanciyor insallah bi yazan bulunur
Sinemmm1 emirasaff34_ aynı haftada bende olmuştu sormuştum burda da bir çok kişi aynı şeyi yaşadığını söylemişti. Benim iki gün sürdü geçti çok şiddetli değildi. Çok siddetliyse gidin bence doktora içiniz rahat etmiş olur.
Sedosunuz emirasaff34_ canım iftar yolu enfeksiyonu olabilir mi benimde öyle olmuştu 32 haftada nat çekildi sancimda vardı ilaçlarla durdu ama o ağrı geçmeyince antibiyotik başladıkcok şükür geçti bi doktoruna görün erken doğum bile yapabilirsin dikkat et
Cicek33 Doktorum dinlenince geçiyorsa yalancı sancı demişti aynı gündeyiz bende de oluyor ara ara . Yarım saatte ya da 1 saatte bir geliyorsa gerçek sancı oluyormuş
Cicek33 emirasaff34_ ben genelde sola doğru uzanıp bacaklarımı karnıma çekiyorum ya da yürüyorum evin içinde mesela şu an kalça kemiklerim ağrıyor 😖 biraz iş yapınca da oluyor
sagsbry emirasaff34_ akşam bunun için bir post açtım bende.. Genelde bu haftalarda herkesin ortak sorunuymuş sanırım.. Başlayınca kolay kolay geçmiyor ancak dinlenince falan.. Korkuyorum bende bişey olacak dşye ama bir hafta öncesine kadar herşey normaldi. 🌼 Rabbim korusun hepimizi bebeklerimizi 🌿
emirasaff34_ Cicek33 şuan bende sola uzanmışım midem bulanıyor başım dönüyo bu karın ağrısıyla beraber
Ebru1234 emirasaff34_ 30+1 im bende sizdeki siddetini bilmiyorum ama ara ara benimde karnim belim bacaklarim sancilaniyor. Ayni adette oldugu gibi. Ama bun sancilar doguma hazirlik sancilariymis normalmis ara ara olabilirmis. Isterseniz agriniz coksa bir doktorubuza danisin sizde
Cicek33 emirasaff34_ isterseniz bir doktorunuzu arayın ya da gitme imkanınız varsa içiniz rahat eder hem