Kızlar var mı aranızda bu durumda olan. Nişanım geldi iki gün önce. Hafif hafif kanamam var.hiç açıklık yoktu. İki gün iki gecedir evde sancı çekiyorum. Ama aralıkları resmen 3dk,4dk falan. Yarın gidicez nst için. Var mı bu durumda olan aranızda. Bi de dua edin nolur bana. Bir an önce sağlıkla doğurayım yavrumu.