Ozlemyeni Hangi marka sutyen aldiniz acaba? Modeli nasildi? Biraz buyuk goguslerim var.sporcu sutyeni disinda rahat edemiyorum.gitgide buyuyolar sanki
Minikoglum14 Ozlemyeni LCWaikiki toparlayıcı kullanıyorum 🤗 inanılmaz rahat 😍 süngerleri dışında tabi😩 içinde dans ediyolar yıkayınca ama 3 yerinden diktim artık rahatım 🙈🙈 tavsiye ederim ama normal bedeninizden büyük alın derim göğüslerim yok denecek kadar küçüktü 75 kullanıyodum, toparlayıcıyı 46-48 kullanıyorum yanları sıkabiliyo küçük olursa. Zaten göğüsleride sıkmaması gerektiğini düşünüyorum 🤗
Miskokulum35 Ozlemyeni ben yarım atlet aldım ucu pedli olan. Rahat oluyor. Yazdan beri normal çamaşır takamıyorum zaten 😀
Busraksu Ozlemyeni Valla ben e bebekten emzirme sütyeni aldım ve bir beden büyük aldım efsane rahat hemde fiyatı gayet uygun canım istersen sende al ya emzirme sütyeni yada emzirme atleti al derim ben ama mutlaka bir beden büyük al derim
ilkcan64 Ozlemyeni ben bitane toparlayıcı aldım canım moonlightın ama genelde evde olduğum için takmıyptum artık
Ozlemyeni ilkcan64 Minikoglum14 h&m ve e bebekte var sutyenler cok begenilmis pamuk.hic duydunuz mu yada kullandiniz mi
ilkcan64 Ozlemyeni kullanmadım onlardan ilerleyen zamanlarda başlıcam emzirme sütyeni bulursam oralardan almayı düşünüyorum
Minikoglum14 Ozlemyeni hiç duymadım denemek lazım. Hamilelik döneminde sütyen büyük dert😩 özellikle telleri beni delirtiyo bazen mecburen takıyorum
Ozlemyeni Itssoelif icegul momteacher Neslihan1903 Busraksu ESMAARAS Miskokulum35 cok tesekkur ederim😊😊
momteacher Ebebekten aldığım çok rahat, şimdi hamilelikte kullanıyorum, ayrıca 1 tane daha da alcam, yalnız bedenini büyük alın, ben normalde 80beden kullanıyordum, bu aldığım 90beden çok rahat, lohusalık için 95 alacağım
Itssoelif Bralet tarzı olanlarda göğüsler sütyenden çıkıp durabiliyor, ortası kapalı tarzda braletim var en rahat onunlayim. https://www.penti.com/avokado-yesil-ladino-bralet-zidPLDUTORK18IY-AVO
B0220 Ozlemyeni benim göğüsler çok küçük olduğundan bi yere gitmedikçe yada biri gelmedikçe sütyen kullanmadım hala da kullanmıyorum 🙈😂 ayy daralıyorum 😂🤷🏻♀️