Kızlar öncelikle başına gelen bilen varsa ne yaptılar nasıl oldu merak ediyorum benim kafam aşırı karışık derecede. Biraz uzun olacak ama şöyle ki
bizim şuan tarih son adete göre 37+2 haftadayiz ama bebek kendi 35+2 çıkıyor ultrason da
Doktor geç döllenme olduğu için 36+2 olarak hesaplyor. Yani haftya çarşamba bebeğin kndi uyumlu haftası 36+2 oluyor son adete göre de 38+2
Doktorda suyu azalmaya başladığı plasenta yaşlanma ya başladığı için içerde sıkıntıya sokmaylm diye çarşamba alalım diyor
İki hafta geriden geliyor öncelikle bunu merak ediyorum bu durumda erken doğum yapan var mı bebeğiniz kuvezde kaldı mı ?
İkinci kafama takılan şey ise
Doktorumun kendi muanayesinde küvez yok anlaşmli Hastanesi orda küvez var.
Çarşamba burda normal doğum olsun diyor doktr. Ben kuvezde olsun istiyorum ama diğer hastanede de normal doğum yapmıyormus sezaryen yapıyormuş
Yani ya kendi yerinde suni sancı normal doğum Yada anlaşmalı hastanesinde sezaryen buda kafama takılıyor ikisi biryerde yok ne yapcam şaşırdım normal doğum olsa küvez olmyack belki gerekde olmayacak ama bilmiyorm işte şuan 2500 Gr civarında