mercimeginanne [silindi] iğnenin etkisi 10-12 gün sürüyor. O yüzden 12 gün içerisinde yapılan testlerde gebelik varmış gibi çift çizgi çıkabiliyor bu da insanı boşuna ümitlendiriyor. O yüzden bir müddet beklemeni öneririm
Hilal1907 [silindi] ignenin etkisi daha gecmemistir yaniltici olur bikac gun daha sabredinn 🥰 insallah vardir minis
Eminecengilukuslu [silindi] ben iğnenin üzerinden on aşılamanın üzerinden dokuz gün geçince vermiştim doktorum söyledi ver diye 5.99 ile öğrendim yarın verin isterseniz. İnşallah tutmuştur
ilkcan64 [silindi] biliyorum heyecanlısın ama negatif çıkarsa üzülme diye diyorum canım en azından biraz geçsin netleşsin
mercimeginanne [silindi] tabi o zaman kendini üzüyorsun en azından bekle az kalmış hemen kan verirsin 12 sonrasında. İnşallah hayırlı haberler alırsın emeklerin boşa çıkmaz cnm
[silindi] Milos35 pazartesi bidaha yaptırıcam bakalıö bide aşılama yaptırmıştım çok ümitliydim ama 😟 insallah yükselir
[silindi] Eminecengilukuslu inşallaah pazartesi saglık ocagından vericem tekrar inşallah benimde sizin gibi olur 🙏🏻❤️