Arkadaşlar dün dualar istemiştim sizlerden bugün kontrolümüz vardı daha önceden iki kaybım vardı hiç kalp atışı duyamamıştık pıhtılaşmam varmış bu gebelikte iğne ve coraspin kullanmaya başlamıştım. Şimdi doktordan çıktık şükürler olsun Rabbime bebeğimizi gördük kalp atışını duyamasakta ekranda pıt pıt atan kalbini duyduk bu öyle bir mutlulukmuş ki tarifi yok.. dua eden arkadaşlarımdan Allah razı olsun çok teşekkür ediyorum ❤️ Rabbim bu duyguyu isteyen herkese yaşamayı nasip etsin inşallah ❤️❤️