Balbocegmm merhaba, ben de bursada tüp bebek ile ilk seferde hamile kaldım.. hiç korkma.. tedaviye başladıktan sonra iğneler başlıyor evet hatta ben hamilelik pozitif gördükten sonrada 1.5 ay kadar iğnelere devam ettim.. kendimde çok rahat yapabildim, bana eşim yaptı çoğunu.. şimdiden kolaylıklar dilerim, umarım en kısa sürede güzel sonuçlar alırsın..