Eminecetinkaya Kabızzda değilim ama neden böyle oluyor bilen var mı kasiklarim da baskı var ne oturabiliyorum nede oturduğum yerden kalkabiliyorum boyle olunca hafifte bel ağrısı var yalancı sancı falan mi acaba bilen varsa yardımcı olabilirmi