2bebek1huni Kızlar dün balık ayıklarken balığın pulları elimi kesti. Dün iyiydim ama bugün yaralarım yanmaya başladı silverdin ve anestol kullansam zararı olur mu acaba ellerim sonuçta diye düşünüyorum.
Sedaimm Anestolun recetesinde hamileler doktora danışmadan kullanmamalı yazıyor, geçenlerde elim yanmıştı okumuştum ordan biliyorum ama doktoruma sormadım kullanmadım