Merhaba hanımlar 34. Haftamda sancılarım başlamıştı ve kızım henüz tersti dönmemişti ilaçlarla bir hafta bekletebildik sadece ve 35+5 de doğum oldu yine sancıyla gittik saat 4 civarı 2 cm açıklık vardı ve hala tersti acil sezeryan istedi doktorum çünkü sancıyla suyun gelirse çocuğun kordonu yada bacağı sarkabilir sonra zor kurtarırız durumu dedi hemen hazırlıklar yapıldı tam 17.26 da dünyaya geldi benim kuzum sadece bir saat küvezde kaldı sonra yanıma geldi ertesi gün evimize geldik 4 günlükken sarılığı yükseldi ve dün küveze aldılar sadece bir geceliğine dedi doktoru inanın çok zor Allahım kimseye yaşatmasın kimseyi evladından ayırmasın ağlamaktan helak oldum dünden beri 4 gündür evimizin neşesi sesi soluğu oydu dün gece ne ses vardı ne neşe bu gün 11 de tekrar topuk kanı alındı sonucunu bekliyoruz dualarınızı esirgemeyin lütfen kızımı alıp geleyim evime 🙏🙏