hanibazen Ben ikiliye gidememiştim dörtlüye gittim yüksek riskli çıktı :( fetal dna için kan verdim sonuçlarını bekliyorum 🤲🏻
Beyzan Ftmagull sadeve 1 tüp kan veriyorsun bir de kendi doktorun ultrason ile bakıyor. Ben yaptırdim bugün de sonucumu aldım bir sıkıntı yok şükür darısı bekleyen herkesin başına