Kızlar çok acil birşey danışacağım dolgu yaptırtmam gerekiyordu ertelemiştim, şuanda çok şiddetli ağrıyor ağrısından duramıyorum. 23 haftalığız diş tedavisi yaptırmak uygun mu dolgu yeniletmem gerekecek sanırım. Lütfen daha önce yaşayanlar yardımcı olabilir mi mahvoldum ağrıdan😣