Günaydın sabah doktora gittik 14+6👶🏻 Bebeğim kıpırdamıyordu uyuyormuş😴😃 Dr kız olduğunu söyledi ama bacak arasını görmeden söyledi tekrar sordum kesin mi diye evet dedi. Boyuna ve başka şeylere baktı. Kemik yapısından cinsiyet belli olup olmadığını araştırdım her yerde olmaz diyor🤷🏻♀️ İnstagramdan bi doktorun hikayesinde de görmüştüm o da olmaz demişti. Şimdi benim dr neye göre dedi onu düşünüyorum😂 Bu haftalarda belli olup sonra değişen var mı?☺️