E-K-D Selam anneler , otomatik ana kucaklarını bebekler ne kadar süre kadar kullanıyor ve gerekli mi ? Ben çok kararsız kaldım fikirlerinize ihtiyacım var
Kadze E-K-D otomatik kullanmadım ama fisher price var bende yatırıyodum oraya bağlayıp iş yaparken smdide sandalye olarak kullanılıyor üç kademeli işime yaradı ama otomatiğe gerek var mıydı bilmiyorum tabi biraz tercih meselesi
Esragdk E-K-D baby plus comfort otomatik salıncak var bende çok ise yariyor kesinliklikle tavsiye ederim . Oğlum 3 aylik severek kullaniyoruz . Letgoya bir bakın isterseniz ben letgodan almıstım temiz ürünler düsüyor bazen . Asagiya linkini bırakiyorum inleyebilirsiniz .
hanibazen Çok pahalılar çünkü dimi :( ben de istiyorum ama o kadar şey alıncak boşa masraf mı acaba diye düşünüyorum
E-K-D hanibazen çok uzun süre kullanılmıyormuş sanırım o yüzden kısa süreli birşeye o fiyatları vermek mantıklı mı gerçekten olmazsa olmaz diyebileceğimiz birşey mi insan bilemiyor :)
E-K-D Kadze otomatik olmadığında koyarsanız orada duruyor mu yani siz rahatlıkla işlerinizi yapabildiniz mi
Kadze E-K-D tabiki anakucagi çok işe yarıyor bebegimooy üstündeki bikac oyuncak ilgisini çekiyor onu tutmaya çalışıyor gülüyor siz o sırada iş güç hallediyorsunuz. Çok elzem bir ihtiyaç dgl ama hayat kurtariciydi benim icin
E-K-D Esragdk bende çok baktık buna beğendik de genelde bebek doğduktan 1 ay sonra alıyorlarmış çoğu aileler çünkü bebeğin durumu hareketliliği falan gözetip öyle karar veriyorlarmış bizde kararsızdık zaten bekleyelim dedik. Teşekkür ederim bu aklımda 😊🙏
Esragdk E-K-D rica ederim . ilk başlarda kullanmassanız sonrasinda alısmadigi icin bebek durmayabilir ama bilginize 😊