Ocakannesii Kızlar erkek bekliyorum geç mi doğuyorlar birazdaha acaba kontrolüm vardı bugün 38+1 su an ama en ufak sancı yok nst de cıkmıyor genel olarak ne zaman baslıyor sancı vs acaba