pamukpamukoldum canım inanki bu dönemde grip yok ben 34+1 deyim bende bir anda grip oldum sandm hapşırık burun akıntısı falan oldu beb de kendimi grip diye kandırdım ama korona olmuşum meğersem yeni birti karantinam istersen önce test yap sonra doktorunla görüş çünkü daha yeni beneğin bitki çayları grip çayları falan düşüğe sebep olabilir