Ben kendimde hiç bir sıkıntı hissetmiyorum. 4+6yım. Dün kontrol amaçlı ilk kez kadın doğum doktoruna gittim. Vajinal ultrasonda keseyi gördük. Kanama bölgesine çok yakınmış kesem. O yüzden düşük riskin var 10gün hiç kalkma ağır kaldırma yat 10gün sonra iyi hissedersen kontrole gel dedi. Ben yine iyi hissediyorum aslında ama bilemedim🤷♀️