Aleyna27 Kızlar betam 0,40 çıktı daha 2 yıllık evliyim 2 senedir bebek istiyorum hiç 0,40 çıkmamıştı 4 günüm geçti sizce yükselirmi yada yükselen varmı ? Ciddiye alınmayacak kadar düşkmü değer sizce
Mondlicht Aleyna27 üzmek istemem sizi ama değeriniz düşük hamilelik kabul edilmesi için 5 in üzerinde olması gerekiyor,. Allahım sağlıklı gebelik ler nasip etsin