Mucizem_pasam Merhabalar annelerimiz biz 22+1 olduk 2 gün önce aşı yaptırdık bebişte şuan hareketler yavaş sadece sabahları biraz hissediliyor o kadar bu durumu yaşayan varmı ? Aşı ile ilgili olabilir mi ?
KaanErkan-mom Mucizem_pasam Aşı ile ilgisi yok canım. O haftalarda zaten çok fazla hissetmemen normal bebeğini.😊
Abcxyz Mucizem_pasam normalmis canim bende de oldu doktoru gece gunduz deli ettim ama normalmis asi ile ilgili degilmis yeni yeni hareketlendigi icin oluyormus 😂
Mucizem_pasam KaanErkan-mom yani ne bileyim korktum inşallah bi sıkıntı olmaz sağlıkla kucağımıza alalım 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Mucizem_pasam Abcxyz az kala bende randevu alacaktım dün gece acile gidecektim sonradan vazgeçtim tşkler saol cnm sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻