ecemmp- Merhaba kızlar ben 7+4 de çok şükür bebeği gördüm kalbini duydum ama ulturasyon fotoğrafında bebek havada asılı gibi hep bakıyorum kesenin altında yatar şekilde herkeste böyle olan var mı
Purpura26 ecemmp- Benim de biraz hava da bak https://imgyukle.com/i/aghKpv bir sorun olduğunu sanmıyorum
Myssr ecemmp- doktor sıkıntı yok demiş. Buradakiler sorun olabilir dese buradakiler bilecek değil ya doktor bilecek. Baslarda insan cok takıyor her seyi ama bakmayin pek böyle şeylere
ecemmp- Purpura26 benimki dik bir sekilde düz duruyor havada tedirgin oldum doktor sıkıntı yok dedi ama