14 haftalık hamileyim iç çamaşırmda hatta üzerine giydiğim pantolonda bile ıslaklık oluyor .. iç çamaşırina sanki idrarımı yapıyormuşum gibi ıslanıyor sebebi ne olabilir acaba kötü bişey falan değildir demi amniyon sıvısı falan olabilir mi diye korktum