Ozlemkisacik Kızlar isal olmak mide bulantısı doğum belirtisi mi böyle durumlar yaşayıp doğuran varmı 38+1 bu arada
DeryaMirac Ozlemkisacik evet doğum, belirtisi olabilir bende doğum yaptığım gün ishal olmuş tum ama illede öyle olcak diye birşey yok henüz haftanız dolmamış
Mom092 Ozlemkisacik ishal dogum belirtisi canim benm yaklaşık 2-3 haftadir var doktoruma sordum corona belirtilerindede ishal var ya korktum🙈 oda yok korkma dogumun yakin oldugu icin boşaltım sistemin harekete gecti dogum belirtisi dedi