Bende ovulasyon testi ile kaldim adetlerim hep duzensizdi o yuzden anlamiyordum yumurtlama gunumu test aldim bende sansima testlerin geldigi hafta 3.gunde yumurtlama gordum ve sonraki 3gunu degerlendirdjm yaklaşık 14gun sonrada erke gebelik testi yaptim vr sonuc pozitif ti 🤗allah sizede nasip etsin inşallah 🙏