Hanımlar merhaba.
Şu an hastanedeyim kontrole geldim bebeğimin döndüğünü söyledi doktorum. Bende 2 3 gündür yavaştı hareketleri demek o yüzden dedim, doktorumda hareketleri için yatıralım mı ister misin dedi ?
Gerek var mı derken başka hastaya cevap veriyordu ben kaldım sonra şeker testi için kan birimine yönlendirildim.
Bu durumu yaşayan var mı? Yatan bu sorunla karşılaşan aklım duman oldu bir anda 😔😔