Nuraykrk bende acile gitmiştim ilk hamileliğim bende tektim 3 aylıkdım, bi ebe ille alttan muayene istedi kanamam yok bişeyim yok akıntım yok yaptırdım bilmediğim için , muayeneden çıkınca yakınlarım hep kızdı bilmiyordum tecrübe oldu , o yüzden bir daha izin vermeyin dedim ters cevap verilecek birşey söylediğimi düşünmüyorum 😐 Hassassınız anlıyorum ve inşaAllah bu dönemi atlatıcaksınız hayırlısıyla aynı şeyleri yaşayan biri olarak söylüyorum .