Deniz95 ben hastaneye 4 aylıkken gittim biri sadece bir bacağı sorun dedi sonra özele gittim engelli dedi sonra tekrar devlete gittim kol ve bacak kısa dedi bol bol süt içtim sağlıklı beslendim geçen hafta tekrar gittim ilk girdiğim doktor normal dedi ölçüleri aynı saat içinde detaylıya girdim cüce dedi ama ailemizde cücelikle sonuçlanan kimse yok eşimde bende uzun boyluyuz doktor resmen beynimi yıkadı