Kızlar bugün tıp merkezine gittm aclık kanıma baktı önce parmaktan makinayla 87 cıktı. Sonra toz halinde koca bi bardak 75 gr sekeri hazırladı getirdi. Bi iki kerede ic dedi önce bi tadına baktm kusucaktm öppğyyyy o nası igrenc biseydi serbeti dik kafana diyor sanki ! ben bunu icemem kusarm dedm kusarsan test iptal olur dedi o zaman icemem deedm icmedm. eczanlerde satılıyo gazoz gibi onlar daha güzel sanki 5 yıl önce icmistm onlardan alaym o gitttiğim tıp merkezine gidiyim öyle baksınlar onun tadı daha güzel dimi kızlar bu tozu icebilen oldu mu igrenc biseydi ya😣