Eminecamus 15+3 üz ve kasıklarım çok ağrıyor ince ince sızlıyor normal mi bu sizce sizde de oluyor mu
istanbulluanne Eminecamus Benimde tam 12 haftalık ve 5. Haftadan beri ayni seyi yasıyorum. Su an bile fazlasıyla var agri ve sanci. Doktorum bana kanama olmadığı sürece korkma normal demişti canm.
Eminecamus istanbulluanne biraz önce acilden geliyorum bebeğim eşi rahime cok yakınmış ihmal etme çok üzüldüm ben kasık ağrısı deyip geçme