Deniz773 ben aynı kilomda sabit bir şekilde duruyorum 😅 alım yok verim de yok😁 kahve filan hiç içemiyorum tek sevdiğim içecek süt oldu ama eskiden hiç sevmezdim şimdi tam tersi 😍 bu hafta platese başlıyorum doktorum hareket için önerdi sürekli evin içinde otur yat derken halsizlik oluştu birazda yürüyüş derken böyle zaman geçiriyoruz