Sevgili anneler ve hamişler.. 38+2 haftalık hamileyim. Doktorum dogumun kendılıgınden baslamasından yana fakat hiç açılmam yokmus. İlk gebeliğim. Kolay bir dogum için ve açılma için ne önerirsiniz?? YÜRÜYÜŞ VE EGZERSİZ DIŞINDA ÇÜNKÜ AYAKLARIM COK ŞİŞTİĞİ İÇİN YÜRÜYÜŞ YAPMAYI YASAKLADI DOKTORUM... Birde bebegın başını sol kasıgımın üstünde hissediyorum göbeğimin altı hala boş. Bu donmedıgı anlamına mı geliyor. Simdiden tesekkur ederımm hepınıze 🌸