Taze-Anne28 Arkadaşlar dün doktora gittim kadın doğumcuma da söyledim dahiliyecime de magnezyum değerime baktırdım (normal çıktı) ikisi de hamilelikte olabilir daha da artacak dedi. Sol kalçamdaki ağrı gerçektende artıyor 😔 bel ağrısını çok önemsemedim ama kalçam yürümemi bile zorlaştırdı çok sinirimi bozuyor. Uyurken özellikle bu iki ağrı yüzünden rahat edemiyorum 😔 siz neler yapıyosunuz. Ben kendimce online hamile yogasının iyi geleceğini düşünüyordum ama doktorum pek tavsiye etmedi. Şimdi hamile kitabındaki egzersizler kaldı elimde bir tek. Yürüyüş fln iyi gelir mi 😔
ssuleeyuce Taze-Anne28 bende ayni durumdayim hatta ne tuvalete giedebiliyom ne sagimdan soluma donebiliyom topallayarak yurumeye calisiyom canim acisa bile yedigim muzun ictigim sodanin magnezyumun hatti hesabi yok asla gecmedi. Bebegin buyuyup sinirlere baski yapmasindan kaynakliymis benimki 2 haftadir yasiyorum bu durumu ve doguma daga 5 hafta var🥴
tonbikinannesi Taze-Anne28 benim daha 11.haftam ama birkaç gün önce çok fena kalça kemiğim ağrıyordu 1 hafta falan sürdü sonra geçti anlamadım hala ufak oluyor gibi
fatmaozdemir1 Taze-Anne28 merhaba bende bel fıtığı var ve 29. Hafta itibari ile ameliyatlık olmuştu zorlamışım gitmediğim fiZik tedavi beyin cerrahı kalmadı yapacak şey yok dediler ameliyat olacakmışım doğum sonrası bir ay yattım bakıma muhtaç oldum resmen teyzemin evinde kalıyordum biz zeytinyağı sürüp sıcak tutmakta ve istirahette bulduk çözümü şimdi 35 oldum ağrılarım bitti doktorum da fıtık için magnimore magnezyum önermişti
gulsah_16 Benimde öyle 31. Haftamdayım sola yatmaktan sol kalçam çürüdü gece uykudan kaldırıyor özellikle ayağa vuruyo kantaron yağı al organik oraya sür en azından rahat ediyon
sue92 Bende de durum aynı. Ben de sağ kalça ve sağ bacak. Benimki 20.haftalardan beri kötü. Birkaç hafta önce de çatı ağrısı yaşamıştım, bu hafta o da yeniden başladı😔 34+1 olduk. Sabır, az kaldı inşaallah.
tatlissannee Benimde aynı 20. haftamdym daha önce temizlik yapınca falan veya çok ayakta durunca yapıyordu ama hamilelikte daha fazla oldu süpürge bile zor tutuyorum hele yatıp kalkınca daha çok ağrı yapıyor sol kalçam ve belime vuruyor
63-16 Kızlar aynı durum bende de var 31. Haftadayım.. Benim gebelik öncesi belimin sağ tarafı temizlik sonrası kopardı resmen. Şimdi temizlik de olmasa ağrıyor sağ bel ve kalçaya vuruyor. İlk kalktığımda uzun süre süre sürüyerek gidiyorum ayağımı. Tavsiyem tam o kısmınıza yastık koyun altına hafif. Bana iyi gelmişti
LavinSema Benimde cok agriyor bazen oturdugum yerden kalkamiyorum. Hele ki belim doktor bana sirt ustu yatmamami soyledi fakat belimin ağrısına gece uyandigmda sirt ustu uyudugumu farkediuorm zaraei yoktur degilmi
Taze-Anne28 LavinSema yan yatmak en sağlıklısı ama çok önemli olduğunu sanmıyorum. Yüz üstü yatmak tehlikeli ama
Kuzeyufuk 30 Haftalığın inanın benimde öyle sol tarafım komple sanki çürümüş gibi uyurken böyle bir yanda bir ağrısı geliyor kalkıyorum dolanmaya çalışıyorum dolanırken de çok fena ağrıyor Allah’ım gerçekten sabrımızı artırsın hayırlısıyla evlatlarımızı kucağınıza almamızı nasip etsin Ben de muz magnezyum soda hepsini kullanıyorum ama önüne geçemiyorum kalça ağrısı bacak ağrısın
Feyy Haftadayım son bir haftadır giderek arttı sol kalçamda ağrı yürümemi zorlaştırıyor gece yatakta acıyla dönüyorum eğilip doğrulamıyorum dün kontrolüm vardı ve doktorum muayene etti ortopediye gitmen gerekecek ya da fiziğe dedi bir tane kalça röntgeni istedi ama henüz gitmek istemiyorum biraz daha idare etmeye çalışıcam belki zamanla azalır
ssuleeyuce Taze-Anne28 gecen bi bayan yazmisti oda erkenden bu agrilari cekince doktoru fizik tedaviye yonlendirmis. Bi danisin olmazda doktorunuza
Taze-Anne28 ssuleeyuce doktoruma söyledim ama bu tarz konuları sürecin bir parçası gibi görüyor. Çok üstünde durmuyor. Kan değerlerimde normal çıkınca bende bir şey diyemiyorum 🤷🏻♀️