glsm-tzcn Oykuaygun perinatoloji var ama aktif değildi pandemiden dolayı şuan randevu alınıyor mu bilmiyorum canım
1kiz1anne Oykuaygun ben yapilmiyor diye biliyorum aradigimda bana öyle söylenmişti bende alsancak mr gitmistim
Oykuaygun 1kiz1anne ücreti ne kadardı? Daha önce o hastanenin ücreti hakkında 3 kişiden bilgi aldım 250-300 ve 400. 250 verene 7 dk bakmışlar
1kiz1anne Oykuaygun 350 tl yapildi bizim bebis kendini pek gostermedi 3defa yatip kalktim 15 er dk arayla toplam yarim saat 45 dk bakti yani anlatti herseyini bize erkek bi doktordu genç
hamileana Oykuaygun canım ben ayın 30 da yaptırdım renkli 300 siyah beyaz 250 idi şuan değişti mi bilmiyorum doktor yunus yaptı çok çok memnun kaldım anlata anlata göstere göstere yaptı benim çok uzun sürmedi 20 dk civarı sürdü
353 Bucada yapılmıyor tepecik hastanesine gönderiyor suan pandemiden dolayi orasida bakmayabilir uzun surer yani once kadin doguma randevu al görün sonra gün al da cok is yani bende alsancak mr aldim renkli 300 tl persembe gunu gidicem insallh 🙏