Valla bana da tok karnına almam gerektiğini söyledi doktorum da eczacım da hani aç tok fark etmiyor sanırım sadece süt yoğurt çay vs gibi bunları tükettikten 2 saat sonra almamı önerdi ilacın pek etkisi olmuyormuş sanırım gece yatmadan yarım saat önce içip yatıyorum miğde bulantım felan da hissetmiyorum çok aklına takılırsa bi eczaneye git sor derim