Ben 17. Hafta da yaptırdım canım hissettiğin zaman gel demişti ebemiz . Bi sakıncası olduğunu düşünmüyorum zaten öyle bi durum olsa sağlık bakanlığı böyle bi uygulamayı sürdürmez sanırım düşük olayı vs inanma sen onlara bebişin sağlığı için yaptır derim yine senin fikrin.