Selam kizlar dun kontrolum vardi ve doktorum seker yüklemesi istedi kilomdan dolayu 28. Haftamdayım bende yaptrdim ilk oglumdada yaptirmistim ondada kiloluydum ve bebegin haftasi önden gidiyodu bi bakalim dye yaptik sukur cikmadi bundada emin olmak icin yaptrdim ama cevremde keske yaptrmasaydin zarari var bebege fln dediler aklima takildi siz ne düşünüyorsunuz bu konuda bence zarar olcak bisey yok 2dilim baklava yesek ayni sekeri gne aliriz vucudumuza🙄