SeldaKenKor Arkadaşlar 34+3 haftalık hamileyim ama bebek 4 hafta ilerde 3400 şuan kilosu kasıklarımda ve belimde yoğun ağrılar hissediyorum doktora gittim fakat ne sancı ne açıklık var nasıl dindirebilirim bu ağrıları çok zor geçiyor bu günler
Nrcnmhr SeldaKenKor aynı haftadayiz sizinle ama benim bebek haftasina göre yani ve sizin gibi aynı şikayetler var bende de nst de sancı çıktı kendinizi yormayın uzanın dinlenin öyle yap dedi doktor