Kaderimm Evanil bı arkadaşımın bebeginin ismi onlar başına arven koymuşlardı 🤗 bence çok güzel bı isim tek başına da
A-F-B Evanil liya bence güzel eğer ikinci isim isterseniz liya kısa zaten yanına daha farklı bir şey koyabilirsiniz deniz falan çok güzel olur ama nur ismini sevmiyorum yinede siz nasıl isterseniz❤️
Evanil A-F-B teşekkür ederim iki isim sevmediğimiz için Nur’u birleşik kullanalım mı diye düşünmüştük
Esraa11 Liya bence Nur biraz kalitesizleştiriyor 😂 ya gerçekten doğru kelimeyi bulamadım sadece liya çok tatlı geldi kulagıma
hanibazen Esraa11 ahsjahs aynen doğru kelimeyi ben de bulamadım ama sanki liya macro center liyanur bim gibi dimi biraz saçma oldu ama 😅😅