Eymen_52 üzüntü, stres her şey yükseltir. Günde 4 kere insülin yapıyorum. Sabah yediğiniz ekmek bile fazla yerseniz o da yükseltir. Aç karnına kuru kayısı falan yediyseniz etken olabilir. En yakın zamanda endokrin doktorundan randevu alın bebek için şeker çok önemli canım. Neredeyse aç geziyorum. Hamile değilken ilaç kullanıyordum bu kadar yükselmiyordu benimde. Şuan hamileyim ve insüline halen vücut alışamadı. Glisemik endeksi olan hiçbir gıda yemeyip doktora gidene kadar perhiz yapın derim.