Dua35 Merhaba arkadaşlar 13 haftalığız ,dün akşamdan beri vajiamda bıçak batması şeklinde ağrı var ALLAH korusun bir şey çıkacak gibi bir his yaşayan oldu mu bu haftalarda doktoruma sordum dönmedi henüz çok endişe ediyorum
HandeSM Dua35 bende 13 haftalığım çok az sanki bende de var dünden beri bıçak gibi değil daha çok daha hafif arada oluyor sanki bebek bana göre sağ tarafta ağrı da sağda oluyor uzandığım zaman rahimde hissediyorum oturduğum zaman vajinada gibi sanki.
Bsmlh Dua35 ara ara olucak ben 20 h geldim dün gene oldu korkmayın bır ıkı haftaya magnezyum basladımı baya uzun süre olmaz olmaz aniden olur