Sevdelibol ben yaptırdım canım daha öncede öğretmen arkadaşlarım yaptırmıştı zaten tavsiye üzerine gittim gayet ilgili sakin çocuğun herşeyiyle ilgili bilgi veren çok rahatlatan bir doktor iyi ki ona gitmişim başta söylüyor zaten ben biraz sessiz olacağım önce bebeğin her yerini inceleyeceğim diye çıkıştada cd ve renkli fotoğrafımızı vermişti raporumuzla birlikte raporu doktoruma getirdiğimde ihsan hocam bir sıkıntı yok dediyse yoktır alanındaki en iyi doktorlardan biri demişti