Merhaba kızlar bende doğum yaptım ne zorluklarla ama herşey geçiyormuş evlat bambaşka bişey Allah herkese bu duyguyu nasip etsin inşallah spinal sezeryan oldum belden uyuşturup yaptılar yaparken bişey hissetmiyorsunuz sonradan ağrılarınız oluyor biraz ama herşey geçiyor korkulacak hiç bişey yokmuş onu anladım baya gözümü korkutmuşlardı benim neyse 28 aralıkta hiç bişeyim yokken birden suyum geldi altına yaparcasına Aradım direk doktorumu gel dedi yatışımı yaptılar nst ye bağladılar alttan baktılar açılmam yoktu sancı da yoktu ama sabaha kadar suyum durmadı hiç 29 araşıkta sezeryana aldılar mecburen 1600 gram doğdu oğlum beni bugün taburcu ediyorlar ama o biraz daha Kuvezde kalacak durumu iiyiye gidiyor çok şükür lütfen dualarınızı eksik etmeyin 🙏🏻