Aslanannesiayse Bizim bebiş patatesten sonra Dolma Biber🫑 olmuş;) Kasıklarımda ağrı oluyor umarım geçer Bu Arada cinsiyetimizin Erkek olduğunu söyledi doktor ama daha eşimin haberi yok 😬
Ozge3747 Aslanannesiayse Ben de bugün 17+0 oldum. ☺️Aynen dolma biber meselesi bana da saçma geldi. Bizim de cinsiyetimiz erkek ama benim bir tane de kızım var
Aslanannesiayse Ozge3747 ne güzel canım maşallah ben hala inanamıyorum çünkü kız hissediyordum sen çok şanslısın her anneye bi kız çocuk lazım ;)