Kubra2kat ben geçişi küçükköy avrasyaya yaptım inşallah hayırlısı olur ama doktordan da memnun ayrıldım çok şükür 🙏 gop aşırı aşırı pahalı bu semte göre ama ayşe hoca prof olduğu için hep daha pahalısını düşün😅 6500 tl sezeryan şok gecirmiştim o zaman😀