Merhaba kızlar ben 34+1 haftalık hamileyim. 2 hafta önce gebelik zehirlenmesi tanısı konuldu. Bebeğimde gerilemeler var. Haftalık olarak 31 hafta civarında suyumda azalma var ve tansiyonum yükseliyordu ama şükür kontrol altına aldık tansiyonumu. Ciğer geliştirici iğneleri vuruldum, her ihtimale karşı. Götürebildiğimiz kadar götürme taraftarıyız hayırlısıyla. Bu durumla karşılaşanınız var mı?