Merhaba hanımlar taze doğum yaptım bi mani olmazsa yazmaya başlıyorum hikayemi ☺️
39+2 de çatı darlığımdan dolayı 30aralık perşembe günü spinal sezeryanla Atlas oğlum geldi . Gelelim hikayenin başına;
ben evleneli 3sene olacak nisan da , ilk 1senesi vajinismus ile geçti baya kötü zamanlar yaşadım kendi içimde … sonra artık bu konuda tedavi olduk eşimle sağolsun kendisi çok anlayışlı merhametlidir… sorunu hallettik , sonrasında 1sene sonrasında hamile olduğumu öğrendim …
hamileliğim genel olarak çok rahat geçti asla kusma , mide yanması bulanma sancı gibi şeyler yaşamadım . 5haftalıkken bi kanamam olmuştu yoğun , ama hiç bi sorun olmadı … kan uyuşmazlığı iğnesi Progestan iğnelerinden vuruldum . Neyse uzatmayayım , 30 Aralık çarşamba sabah 7 de çatı muayenesi için doktoruma geldim . Normal çok istiyordum ama doktor çatımın fazlaca dar olduğunu söyledi gel bugün akşam alalım dedi . Mecbur kabul ettim çünkü izne çıkacaktı doktorum 10 gün yokum dedi … neyse 30 Aralık akşam 8 de geldik eşim annem ben , doğumhaneye girdim önce bazı işlemler yapılıyor . Önce soyundum önlük giydim sonra katater taktılar koluma hiç asla acımıyor korkmayın . Özür dilerim biraz acı gerçekleri söyleyeceğim ama sonda getirdiler ben bilmiyordum öyle bişey takılacağını 😢gördüm dedim bune , idrar için dediler şartmış . Ya o sonda beni mahvetti çünkü ben hiç hazırlıklı değildim kendimi çok kastım yani çiş deliği sonuçta bacak aramda ve bacağıma değdikçe ben çok kötü oldum … sakinleştirdiler beni uyuşturacaklar seni bu sonda yı unutacaksın merak etme dayan falan dediler ama ben sopuk soğuk terledim tansiyonum yükseldi hareket etmemeye çalıştım boşu boşuna kendime cehennemi yaşattım … ama sonradan öğrendiğime göre arkadaşlarımın hiç birinde böyle hisler olmamış .. neyse sedyeyle beni ameliyathaneye götürdüler tüm ailem orada beni gördü moral oldu orası bana ☺️ Ameliyathane ye aldılar beni herkes o kadar tatlı ki çok güzel sakinleştirip ilgilendiler ben aslında çok soğuk kanlıydım bi tek o sonda da kötü oldum geçti tabi sonra … neyse bacağıma bişey bağladılar sonra sırdımdan spinal yaptılar asla ama asla acımadı korkmayın ..
5dk sonra uyuştum asla panik yapmadım bebeğim geldi ama oralar da sarhoş gibiydim açıkçası ve tam göstermediler ama bi ara başıma ağrı girdi boğazım gıcıklandı bunu söyledim onlara , beni o an uyutmuşlar kalktığım da 10 buçuk tü saat ve operasyon devam ediyordu ben uyumadan öncemi sonra mı bebeği gördüm onu hatırlamıyorum cidden 🥺 ama resim çektiler çok güzel fındık burunluydu oğlum 😇 neyse miyom um da varmış onu almak için çok uğraşmışlar toplam 1buçuk 2saat sürmüş ameliyat , beni sonra odama getirdiler annem kayınvalidem kayınpederim eşim kardeşim görümcem hepsi dört gözle bekliyo beni 😂 odadan çıkardılar onları eşim hariç yatağa aldılar beni . Ben uyuşuğum tabi bebeği falan sordum emzirmek için bebişim çok güzeldi bi görseniz mememi hemen kaptı ama sütüm biraz zor geldi azar azar geliyo yine çünkü açlık susuzluk çok normaldi .. mama verdik şimdilik arada emiyor da .. ama uyuşukluk geçince bende bi ağrı oldu aşırı dikişlerim ağrıdı onca ağrı kesici verdiler asla fayda etmedi ilk yürüyüş den sonra oldu bu ağrılar ben miyom a bağlıyorum miyom u almak için uğraştılar o yüzden belki biraz hırpalandı karnım yani böyle bi ağrı hayatımda çekmedim … ilk kez ağrıdan sessiz hıçkırıklarla ağladım eşim le annem de kötü oldu … ama siz lütfen korkmayın sizde kinden farklı Çünkü benim durum … şimdi yarım saattir hafifledi ağrım ayağa tek kalkamıyorum bakalım neler olacak hanımlar …herkese hayırlı doğumlar diliyorum ❤️