sblaslan canım mutlaka doktoruma git. Normal bir ağrıda olabilir olmayada bilir bende cuma günü böyle bir ağrı yaşadım sağ kasığım çok ağrıdı sanki bastırıyorlar gibi batıyordu yürürken bile çok zorlandım doktorum bakmadan birşey diyemem dedi. Başka bir hastaneye gittim eve yakın bir şey yok dedi idrar enfeksiyonu var biraz ilaç verdi gönderdi kendi doktoruma yazdım ilacı söyledim idrar kültürü yaptırmadan kullanma boşu ilaç alma belki enjeksiyonda üreme yoktur suyla atarsın dedi.
bende ertesi gün kendi doktoruma gittim idrar kültürü yaptırırım diye gelmişken bende bakıyım gizem dedi hayatımın şokunu yaşadım rahim uzunluğum kısalmış rahim ağzısında da incelme varmış iğne yaptırdı ve 1 hafta yat tuvalete tuvalete kalk tekrar bakalım 1 hafta sonra bu yüzden sana bakmadan birşey diyemem dedi iyiki gelmişsin dedi. O yüzden birşeyde olabilir. Gaz sancısı da olabilir. Üşütmüş olabilirsin. Enjeksiyon olabilir yada hiç birşey yoktur ama doktoruna danışmanı tavsiye ederimm bu benim başıma geldi diye sanada aynısı olacak değil sakın panik yapma ben örnek olsun diye anlattım :)