Ben tam 27 haftalık oldum. 21 haftalıkken gittiğimde bebeğin kafası aşağıdaydı ve 1cm açılmam vardı. Dikiş atılamadı keseye yakın patlar diye. 21den bu yana hep yattım lavabo dışında kalkmıyorum diyebilirim. 26 haftalıkken kontrole gittiğimde doktorum kafasının yukarıda olduğunu söyledi açılma aynen olduğu gibi kalmış istirahete devam dedi. 7ocakta tam 28 haftalık olucaz bakalım 6sında kontrolümüz var.