Sumeyye544 benim de oldum olası çok düzenliydi adetim, şimdi hem günleri hem miktarı değişiyor. Doktora yumurtlama ile ilgili şeyler sorduğumda akıntınu takip et dedi, akıntımın adet bitimindeki 3 gün sonra olduğunu söyledim o dönem yumurtlama olur mu dedim, 4 aylık düşük yapmışsın vücut anca düzene girer her şey olabilir dedi. Sizin de aklınızda olsun yumurtlama bizim gibi kadınlarda illa adetten önceki 14.gün olacak diye bir şey yokmuş ama inşallah yumurtlamayı tutturmuşsunuzdur yerleşme kanamasıdır 🥰